reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

reklama

Súkromné

Petícia za koníkov

Tomáš Bella

Petícia za koníkov

Dnes som podpsala dve petcie, vrav moja žena. K aktivistom a petcim mala odjakživa odpor, takže som hneď v strehu. - Bolo to aspoň za nejak pekn zvieratk?, predstavujem si narchlo tmy z aktivizačnch stnkov na bratislavskch chodnkoch. - Za konkov, priznva a nečakan zdrobnelina mi dva tuiť, že nech už petcia žiada čokoľvek, dokzala vzbudiť nadmieru vysok roveň empatie s bohmi tvormi.

  • 1. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 806x
  • 17
Tak ktorá hypotéka je vlastne najvýhodnejšia?

Tomáš Bella

Tak ktorá hypotéka je vlastne najvýhodnejšia?

Vďaka televíznym reklamám už dávno všetci muži závidia ženám, že môžu aspoň raz do mesiaca používať vložky a cítiť sa tak neuveriteľne sviežo a vitálne. V poslednom čase začínam mať z reklám ďalší podobný pocit - každý, kto ešte nezaložil svoj byt v žiadnej banke, je chudák, keďže hypotéky sú dnes tak NEUVERITEĽNE výhodné! Keďže si hypotéku práve vybavujem, obehal som štyri banky, ktoré mi boli najsympatickejšie, alebo mali najaktratívnejšiu reklamu, a pozisťoval, nakoľko sa sľuby blížia ku skutočnosti.

  • 23. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 23 647x
  • 41
Aké je vaše alternatívne povolanie?

Tomáš Bella

Aké je vaše alternatívne povolanie?

Stalo sa mi to už veľakrt, najm pri rozhovore so starmi ľuďmi. Poviem nejak nenpadn poznmku, trebrs pochvlim dom hostiteľa, a odpoveďou je podrobn vklad jednotlivch architektonickch prvkov spolu s krtkym historickm prehľadom a zasvtenou informciou o použitch materiloch. Na to prichdza moja logick otzka - vy ste architekt? (v inch prpadoch lekr, ekonm, programtor...) Nasleduje odpoveď - ja nie, ale manželka (manžel)...

  • 17. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 699x
  • 22
Navštívte moju svätosť :-)

Tomáš Bella

Navštívte moju svätosť :-)

Kolega Tom Ulej sa nedvno poteil, že na internete sa predvaj tričk s jeho menom. Nechcem sa prli vychvaľovať, ale ja mm v Guatemale cel Hotel - San Tomas Bella Vista - s vhľadom na fantastick jazero a mystick horu... (ete foto a ete jedno). V recenzii som sa dozvedel, že ľudia, ktor hotel spravuj, s fajn, a neoklb vs. Ani chvľu som o tom nepochyboval! :-)

  • 13. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 762x
  • 14
Taliansko: tri pravidlá cestnej premávky

Tomáš Bella

Taliansko: tri pravidlá cestnej premávky

Minul leto sme sa prvkrt vybrali na dovolenku autom - vo vrecku som mal ete plne čerstv vodičk a tak nm nenapadlo nič lepie, ako sť do Talianska, keď už na tamojie cesty vetci tak dobre spomnaj. Dopadlo to dobre, len som sa musel naučiť niekoľko novch pravidiel cestnej premvky pecifickch pre tento zvltny kus sveta.

  • 8. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 341x
  • 17
reklama
Tip na skvelé kino dnes večer

Tomáš Bella

Tip na skvelé kino dnes večer

Keďže dnes večer nebude SuperStar, tiscky Slovkov (vrtane mňa) bud uvrhnut do bolestivho hľadania, čm svoju pravideln drogu nahradiť. Ak ste z Bratislavy, mm pre vs jeden tip: vo filmovom klube Nostalgia pjde o 18.30 fantastick film Sny Akira Kurosawu. Film mi pri prvom viden pripadal tak fascinujci (len silou obrazov pre mňa hravo prekonal aj znme obrazov filmy ako Powaquatsi či Baraka), že si o ňom netrfam nič viac napsať, takže len pr odkazov: krtka informcia o filme v slovenčine, jedna stručn recenzia v četine, a zopr skvelch obrzkov z filmu (dolu na strane). Ja si dnes sadnem niekde dopredu :-)

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 378x
  • 11
E-mail @sme.sk už funguje

Tomáš Bella

E-mail @sme.sk už funguje

Na faxovanie intrukci novm blogerom napokon nedolo, ale mali sme už namle - po troch dňoch konečne znova funguj nae firemn e-maily. Ak ste od nedele niečo posielali na ľubovoľn adresu končiacu @sme.sk, @petitpress.sk, @smeonline.sk a podobne a nedostali ste odpoveď (a prekža vm to :-), prosm, prepolite svoju sprvu znova. Tka sa to aj blogerov, ktor sa už zaregistrovali, ale nedostali intrukcie pre prihlsenie do blogu. E-mailov server pochrmal a prehltol aj niekoľko sprv starch ako 3 dni, ak ste niečo posielali v poslednch dvoch tždňoch a mrne čakte na odpoveď, skste ťastie znova - vďaka.

  • 23. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 802x
  • 12
Kupovali ste už byt? Poraďte!

Tomáš Bella

Kupovali ste už byt? Poraďte!

Stojm pred zvažnm životnm rozhodnutm a nem mi kto poradiť. Napadlo mi poradiť sa s čitateľmi na blogu, ale zdalo sa mi trochu trpne len tak položiť otzku a nepriniesť žiadnu informciu. Sptal som sa na nzor mojej ženy najlepej zo vetkch a t mi ako profesionlna novinrka skvele poradila: nep hneď o byte, ale sprav nejak osl mostk, aby z toho aj čitatelia niečo mali.

  • 23. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 998x
  • 77
Ako raňajkovať zadarmo

Tomáš Bella

Ako raňajkovať zadarmo

Pri ubytovan v zahranič som vždy extrmista. Keď som chodil po Eurpe stopom, mal som to poteenie prespvať trebrs na takchto miestach: zhradka vytvoren z przdnych smetiakov v ktskom Inverness, vklenok pred dverami luxusnho domu v Amsterdame (rno doručen čerstv noviny), przdny bitnok v nejakej dedine na anglickom vidieku (nad hlavou msiarsky hk), lavička na hlavnej stanici v Bruseli, priestor medzi kolesami dvoch kaminov na parkovisku v Doveri, atď...

  • 15. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 706x
  • 15
Trochu írskeho gýča

Tomáš Bella

Trochu írskeho gýča

Ak chcete spraviť dobr fotografie, potrebujete mať asi vždy talent, včinou ťastie a občas dobr technick vybavenie. Jeden z dvodov, prečo milujem rsko je, že sa tam d zaobsť aj bez talentu - vetko naokolo sa tak intenzvne snaž byť fotogenick, že stač dať sprvne dolu kryt z objektvu a cvakať. Tu je pr mojich lovkov z dovolenky pred necelmi dvomi rokmi.

  • 31. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 027x
  • 13
reklama
Viete ešte písať rukou?

Tomáš Bella

Viete ešte písať rukou?

Na zkladnej aj strednej kole som mal značn problmy s učiteľmi. Prvm dvodom bolo, že som bol drz a neustle som vyruoval, ale o tom inokedy. Druh - neuveriteľne karedo som psal (a stle pem).

  • 21. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 614x
  • 41
Ministerstvo žiada potvrdenie, že mi vydalo potvrdenie

Tomáš Bella

Ministerstvo žiada potvrdenie, že mi vydalo potvrdenie

Moju ženu prili nedvno hľadať do miesta trvalho bydliska dvaja uniformovan policajti. Veľmi sa čudovali, že sa tam nezdržiava, a nakzali, aby sa okamžite dostavila na tamojiu cudzineck polciu, inak bude zle. Manželka na Slovensku žije osem rokov a slovensk občianstvo m od jesene.Zavolala teda na polciu a vyzvedala, prečo sa o ňu ako o slovensk občianku stle zaujma cudzineck polcia a prečo by nemohla bvať, kde chce, trebrs aj inde, ako m trval pobyt. Policajti sa telefonicky ospravedlnili a ponkli pozoruhodn vysvetlenie: Odkiaľ sme mali vedieť, že už mte občianstvo?

  • 7. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 904x
  • 23
Náhodné kúsky cudzích životov

Tomáš Bella

Náhodné kúsky cudzích životov

Ak by bol film Amlia z Montmartru o mne (Tom z Blavy - ctite to poetično? :-), tak v vode, kde sa vymenva, čo vetko m hlavn hrdinka rada, by namiesto hdzania žabiek určite bolo: Rd zachytva krtke tržky z cudzch rozhovorov a zostavuje z nich prbehy.

  • 5. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 212x
  • 10
Ako získať dôverné informácie z banky

Tomáš Bella

Ako získať dôverné informácie z banky

Včera som sa tak ako každ rok v decembri vybral do mojej stavebnej sporiteľne, tentokrt nie uložiť ťažko nastrdan dukty, ale len zistiť trivilnu informciu - ako sa daj peniaze zo stavebnho sporenia skombinovať s hypotekrnym verom, aby bol vsledkom niekedy budci rok pekn nov (čiže star panelkov) byt v osobnom vlastnctve.Neviem ako vy, ale pri nvteve banky som si už, na rozdiel od nvtev radov, supermarketov, a predajnch miest dopravnho podniku, zvykol na to, že za okienkom sed niekto mil a usmievav, kto sa ma neustle pta, ako by mi mohol pomcť, a nedva mi najavo, že namiesto debaty so mnou by radej chatoval na Azete alebo okopval zhradku.

  • 15. dec 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 852x
  • 18
Najvýnosnejšie zamestnanie na svete

Tomáš Bella

Najvýnosnejšie zamestnanie na svete

Majiteľ diamantovej bane? Burzový špekulant? Slovenský privatizér? Nedajte sa vysmiať. Nedávno som pochopil, ktoré povolanie je skutočne najvýnosnejšie na svete. (Dobrá správa pre všetkých, ktorí ovládajú jazyky.)

  • 4. nov 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 882x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu