reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

reklama

Foto

Testujem keepstream.com: knihy z môjho wishlistu na Amazon.com

Tomáš Bella

Testujem keepstream.com: knihy z môjho wishlistu na Amazon.com

Vytvorenie tohoto zoznamu trvalo asi 8 minút.

  • 24. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 858x
  • 0
Ktorí Slováci majú najviac priateľov na Facebooku? (verzia 1.31)

Tomáš Bella

Ktorí Slováci majú najviac priateľov na Facebooku? (verzia 1.31)

Pokus o prvý zoznam Slovákov podľa (teoretického) vplyvu, ktorý môžu mať na Facebooku.

  • 28. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 076x
  • 15
free.perohryz.eu

Tomáš Bella

free.perohryz.eu

Môj aktívny blog je tu: free.perohryz.eu

  • 27. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 761x
  • 0
Pavol Dinka, spisovateľ, mediálny expert, plagiátor, zlodej

Tomáš Bella

Pavol Dinka, spisovateľ, mediálny expert, plagiátor, zlodej

Dnes sa mi stala srandovná vec. Vošiel som do knihkupectva Panta Rhei v Auparku, chytil som do ruky prvú knihu, na ktorú mi padol zral, pozrel som si obsah a kapitolu, ktorá sa mi zdala zaujímavá (tlačené médiá). A začal som čítať svoj vlastný text spred ôsmich rokov :)

  • 17. jan 2009
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 24 985x
  • 172
Spoznajte, kto robí slovenské weby

Tomáš Bella

Spoznajte, kto robí slovenské weby

Pri vyhlasovaní výsledkom súťaže o najlepší internetový projekt sme sľúbili, že zároveň otvoríme rubriku, kde budeme predstavovať autorov zaujímavých slovenských webov. Veľké profily zatiaľ vychádzajú v SME vždy každú stredu v prílohe Počítače a vyplatí sa ich nielen prečítať, ale aj pozrieť videoprofily autorov stránok. Kto neverí, nech tam beží: dnes vyšiel profil Nahuby.sk a prezrieť si môžete aj prechádzajúce Kyberia.sk či Zzz.sk. Ďalšie profily vždy v stredu na pocitace.sme.sk.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 808x
  • 0
reklama
Fotoreportáž

Tomáš Bella

Fotoreportáž

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 125x
  • 11
Prvá slovenská mapa spravodajstva

Tomáš Bella

Prvá slovenská mapa spravodajstva

Na sme.sk v piatok pribudla nová služba - mapa so všetkými správami. Tu je pohľad do útrob systému.

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 057x
  • 20
Zase!

Tomáš Bella

Zase!

Minulý pondelok na blog.sme.sk pribudla možnosť pridávať videá. A hádajte, čo sa stalo o štyri dni neskôr, v piatok? Áno, aj Blogger.com, služba Google, zrazu oznámil, že umožňuje pridávať videá! Už by raz v tej Amerike mohli na webe spraviť niečo aj sami a nečakať len na Slovákov.

  • 26. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 023x
  • 5
Fico versus Vilikovský

Tomáš Bella

Fico versus Vilikovský

Jeden z najlepších slovenských SPISOVATEĽOV napísal v sobotu do SME svoj pravidelný FEJTÓN. Pán premiér Fico sa nahnevali a rýchlo si zaplatili ostrú reakciu, ktorú rozoslali po agentúrach. Názor na podstatu si urobte sami, ale mne sa páči, ako si na úrade nevšimli nielen to, že v novinách existuje rozdiel medzi spravodajstvom a názorovými stranami, ale aj to, kto vlastne článok písal. Vilikovského označujú za komentátora denníka SME a jeho slová uvádzajú denník SME dodáva a podobne. Predstavujem si, ako to vyzeralo na úrade vlády v sobotu. Fico: Kurva, čo je to zač ten Vilikovský? Chodí k nám vôbec na tlačovky? Glendová: (listuje v prezenčke z tlačovky) Nebol tu! Len si tam škriabe nenávistné výmysly od stola! Fico: Natrime to tomu faganovi, nech si navždy zapamätá!

  • 17. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 773x
  • 9
Vrtuľník

Tomáš Bella

Vrtuľník

Historicky prvé video zverejnené priamo v internom systéme blog.sme.sk. (The future starts now.) Inšpirované Warholovým Spánkom.

  • 11. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 570x
  • 5
reklama
Blog.sme.sk má štvrtého českého brata - blog.idnes.cz

Tomáš Bella

Blog.sme.sk má štvrtého českého brata - blog.idnes.cz

Český spravodajský server idnes.cz dnes spustil svoje vlastné blogy. Ide už o štvrtý český server, ktorý používa blogovací systém denníka SME.

  • 4. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 651x
  • 19
Ďalšie spiknutie Google proti Ficovi

Tomáš Bella

Ďalšie spiknutie Google proti Ficovi

Robert musel kedysi na pieskovisku brať Larrymu a Sergejovi hračky alebo čo. Najprv ho vyhlásia za populistu a teraz toto. Nová experimentálna služba Google umožňuje zobrazovať výsledky na časovej osi: napíšete trebárs Dzurinda a dostanete informáciu o tom, čo robil od konca 80. rokov. Napíšete Mečiar, rovnaký výsledok. A teraz: v ktorom roku asi začína podľa Google životopis Roberta F.? FEBRUARY 1948. After the Communist Party took power... Doplnené o 8.13 h: Zdá sa, že za noc sa výsledky vyhľadávania zmenili, Ficov životopis už nezačína v roku 1948, ale až 1964. Those who control the future control the past :-)

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 223x
  • 16
New York

Tomáš Bella

New York

New York nikdy nespí, povedal európsky turista s jetlagom.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 270x
  • 24
Titulok mesiaca

Tomáš Bella

Titulok mesiaca

NYT: Video Game Tests the Limits. The Limits Win.

  • 4. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 040x
  • 0
Citácie podľa istého (ale iného) spravodajského portálu

Tomáš Bella

Citácie podľa istého (ale iného) spravodajského portálu

Dnes o 17.32 Sme.sk uverejnilo správu o tom, že Kňažko už čoskoro nebude riaditeľom TV Joj. O 18.08 správu prebrala ČTK, ako vždy korektne odcitovala, a prvé dve vety boli takéto: Zo súkromnej televízie Joj by mal v krátkom čase údajne odísť generálny riaditeľ Milan Kňažko. Napísal to internetový portál Sme.sk. O 18.24 správ z ČTK kompletne prebrali Bleskovky, ale aby sa nepovedalo, že kopírujú len agentúry, jednu vetu v nej zmenili. Zo súkromnej televízie Joj by mal v krátkom čase údajne odísť generálny riaditeľ Milan Kňažko.(..) Informoval o tom istý slovenský spravodajský portál. Good job! :)

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 110x
  • 2
reklama
SME vyzerajú hrozne

Tomáš Bella

SME vyzerajú hrozne

Napadlo mi to dnes večer pri pohľade na sobotňajšiu titulku SME. Celé doobedie som totiž pozeral na jednu stranu SME pondelkového, prvého s novým dizajnom. Pri príprave decembrového redizajnu www.sme.sk mi stará grafika začala liezť na nervy asi po dvoch týždňoch. Pri tlačenej verzii stačilo šesť hodín, čo považujem za dobré znamenie :-) Takže tu je v exkluzívnej predpremiére a len pre čitateľov blog.sme.sk :) - pondelňajšia strana 23 (texty z blogov).

  • 12. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 732x
  • 7
Je SME podľa Pravdy rasistické alebo vulgárne? :)

Tomáš Bella

Je SME podľa Pravdy rasistické alebo vulgárne? :)

SME.sk dnes uverejnilo pôvodný rozhovor od kolegu Sudora. Agentúra ČTK z neho spravila výcuc a Pravda.sk si výcuc vylepila na titulnú stránku. Na pôvodný rozhovor neodkázali, ale pohoda - čo tak hodiť odkaz do diskusie?, napadlo mi.

  • 8. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 013x
  • 16
Svet sa zmenil

Tomáš Bella

Svet sa zmenil

Dnes poobede som písal o tom, ako sa (nielen hudobný) svet vďaka internetu zmenil. Pred pár sekundami som si uvedomil, čím som strávil posledných 20 minút. Pred mesiacom som si na torrentspy.com klikol na rebríček najčastejšie sťahovaných seriálov z webu. Všetky som stiahol. Zapáčili sa nám My name is Earl, Prison Break, Jericho, The Office a Scrubs. Všetky pozeráme. Potom som si uvedomil, že v Scrubs sa mi páči aj použitá hudba. Stiahol som si preto dnes za hodinu z webu komplet všetky použité skladby. Teraz ich po so slúchadlami na ušiach jednom hádžem do Media Playeru, kliknem na náhodné miesto uprostred skladby a počúvam každú päť sekúnd. Zaujmeš? Drag and drop do MP3 prehrávača, jedného z troch, čo doma máme. Nezaujmeš? Do koša. Potom mi napadlo, že ak by som bol spevák a niekto by takto hodnotil moje dielo, asi by to bolo ma mašľu. Chcel som o tom povedať kamarátovi na ICQ, ale potom som sa rozhodol dať to na blog. Svet sa fakt zmenil. Ale aspoň som osobnosť roka.

  • 17. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 281x
  • 4
TASR a vzdušné prístavy, druhý pokus

Tomáš Bella

TASR a vzdušné prístavy, druhý pokus

Ja viem, opakovaný vtip už nie je vtip, ale keď tento je tak dobrý. V júli som sa na blogu zabával na našej štátnej tlačovej agentúre, nech jej je zem ľahká, ktorej zamestnanci anglické slovíčko airport (letisko) v správe preložili ako vzdušný prístav (air - vzduch, port - prístav). A tu je aktuálna správa TASR z dneška (na sme.sk bola opravená): Atény 17. decembra (TASR) - Letisko v gréckom hlavnom meste Aténach bolo v noci nadnes dejiskom núdzového pristátia stroja typu Boeing 767-200 britskej spoločnosti XL so 183 osobami na palube. Pilot lietadla, ktoré smerovalo z Egypta do Londýna, požiadal o povolenie na tento manéver kvôli poruche motora, informoval dnes hovorca vzdušného prístavu. Keď som ešte študoval žurnalistiku, učili nás, že vo svete je práca v tlačovej agentúre najprestížnejšia robota a robia tam najlepší z najlepších. Vzápätí sme mali besedu s riaditeľom TASR, ktorý nám povedal, že práca v ICH agentúre je pekný odrazový mostík pre začiatočníkov, kým sa uchytia niekde inde. Som rád, že toto milé slovenské špecifikum stále platí :)

  • 17. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 577x
  • 7
Plynári reagujú

Tomáš Bella

Plynári reagujú

Pred dvoma týždňami som sa na blogu sťažoval na obťažovanie plynármi, hoci žiaden plyn nemáme. Okrem textu na blogu som žiadnu sťažnosť nepísal, napriek tomu dnes prišla na neexistujúcu sťažnosť odpoveď.

  • 6. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 401x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu