reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

reklama

Postrehy

A peniaze Európskej únie sú v...

Tomáš Bella

A peniaze Európskej únie sú v...

Európska komisia si objednala prieskum... Výstupom bolo aj desať štúdií... A čomu sa vlastne venovali?

  • 2. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 856x
  • 3
Čo ste nevedeli o zatepľovaní paneláku

Tomáš Bella

Čo ste nevedeli o zatepľovaní paneláku

Že sa už pár týždňov každé ráno budím na brutálne nadávky znejúce z lešenia pred oknom, na to som si už zvykol. Že ráno keď pozriem z okna vidím dvoch robotníkov, ako sa váľajú v prachu pred mojim vchodom a mlátia sa kvôli odlišným názorom na plán ďalších prác na našej fasáde, to sa mi zdá už predsa len priveľa.

  • 25. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 854x
  • 6
Krátka veštba

Tomáš Bella

Krátka veštba

CHYBA Redaktor Tomas Bella je prosim chybny. Utoci na blogerov, psychicky. Nie je sam stabilny. Ukaja sa na tom; neodpoveda na vyzvy, nema organizaciu prace; zrejme je skryty alkoholik. Mozno tam vsetkych u vas aj vystriela, ked mu rupne v bedni.

  • 13. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 051x
  • 9
Milá Slovenská pošta. Skrachuj už konečne.

Tomáš Bella

Milá Slovenská pošta. Skrachuj už konečne.

Dostal som list do vlastných rúk. Vlastne nie list, len oznámenie o tom, že som dostal list. Tak som sa vybral na poštu do Karlovej Vsi, dnes o druhej poobede. Zásielky tu ešte nemáme, poštárky sa ešte nevrátili. Skúste tak po piatej. Fair enough. Prišiel som pred siedmou. Tento list vám nedáme. Nemáte totiž doručenku, ale len oznámenie o zásielke. Zajtra sa vám ju preto ešte raz pokúsime doručiť.

  • 28. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 19 848x
  • 151
Západoslovenská energetika - ešte stále obsadené

Tomáš Bella

Západoslovenská energetika - ešte stále obsadené

Pred rokom a pol som písal o bizarnom zákazníckom servise v Západoslovenskej energetike, ktorá necháva svojich zákazníkov čaka na linke aj niekoľko hodín. Nedávno mi prišiel e-mail od statočného občana, ktorý nás posunul zasa o krok bližšie k rozriešeniu záhady, ako je možné, že firma ZSE zdanlivo existuje, ale telefóny v nej nikto nedvíha.

  • 5. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 899x
  • 14
reklama
Placebo pilot

Tomáš Bella

Placebo pilot

Dnes ráno v Ženeve. Krásne počasie, Alpy, polprázdne lietadlo svorne omámené jetlagom. Tesne nad letiskom zrazu vlietame do mrakov a za oknom sa strhne peklo - snehová búrka, viditeľnosť nula, turbulencie. Motory Airbusu náhle úplne mimo plán prudko zarevú, zaboríme sa do sedačiek, pilot to kúsok od pristávacej plochy dvíha a letíme zasa preč smerom k modrej oblohe.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 392x
  • 8
A súťaž o najlepší vianočný úplatok pre novinárov vyhráva...
Koľko e-mailov treba na zmenu titulky SME?

Tomáš Bella

Koľko e-mailov treba na zmenu titulky SME?

Odpoveď znie: 162. Tu sú :-)

  • 1. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 312x
  • 64
Akcia

Tomáš Bella

Akcia

Mandľa s mandľami, v Lidli ešte lacnejšie ako vo vašom bežnom obchode! :-)

  • 17. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 660x
  • 8
Škótsko - šoférske rozkoše

Tomáš Bella

Škótsko - šoférske rozkoše

Ako sa šoféruje na ceste, ktorá má len jeden jazdný pruh? Ktorá ovca na ceste je najnebezpečnejšia? Kde nájsť v Škótsku lacné ubytovanie a na koľko vyjde dvojtýždňová dovolenka snov?

  • 27. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 927x
  • 20
reklama
Súdruhovia, prečo?

Tomáš Bella

Súdruhovia, prečo?

Mali sme poštovú schránku. Predchádzajúci majitelia bytu od nej stratili kľúč a tak ju nezamykali. Vraj netreba. Tak sme ani my nezamykali. Chodili do nej každý deň noviny, predplatený časopis, kopec listov, spam. Nikdy sa nič nestratilo, nemusel som nosiť so sebou kľúč, nemusel som hľadať kľúč v taške, skrátka som prišiel k schránke, otvoril ju, vytiahol noviny a zasa zabuchol. Fungovalo to takto k plnej spokojnosti celej rodiny rok. Predvčerom niektorý zo susedov zrejme zistil, že naša schránka nie je zamknutá, a v obave, aby nám niekto niečo neukradol, ju svojim kľúčom zamkol. Tak máme schránku, v ktorej sú noviny aj listy, ale nemôžeme ju otvoriť. Mám dve možnosti - buď sa postavím na pol dňa k výťahom a budem zastavovať všetkých susedov a prosiť, aby skúsili či ich kľúč nepasuje do našej schránky, alebo zavolám zámočníka a za strašné prachy si nechám zámok vymeniť. Fakt niet nad to mať susedov, ktorí nie sú ľahostajní k svojmu okoliu.

  • 25. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 677x
  • 13
Už aj vám na umývačke doškriabali auto?

Tomáš Bella

Už aj vám na umývačke doškriabali auto?

Vošiel som s autom do umývačky na čerpacej stanici OMV v Považskej Bystrici s krásnym čistým predným sklom, vymeneným len pred pár týždňami. Vyšiel som z nej s piatimi či šiestimi viditeľnými zvislými i vodorovnými škrabancami na skle. Nič strašné, ale predsa viditeľné, pri pohľade správnym smerom. A teraz srandovná otázka: ak sa vrátim na pumpu, bez akéhokoľvek dôkazu, že sklo bolo predtým v poriadku a že mi ho poškodili oni, dajú mi peniaze na nové? Vyskúšal som.

  • 15. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 868x
  • 35
Daňové riaditeľstvo na hrad!

Tomáš Bella

Daňové riaditeľstvo na hrad!

Moje životné istoty sa otriasajú v základoch. Dva dni pred najneskorším možným termín idem odovzdať daňové priznanie a na daňovom úrade v Petržalke sa NEČAKÁ! (konkrétne: Bratislava IV. 0 minút, Bratislava V. odhadom 10 minút pre fyzické osoby - dnes o 13.25 h). V okolí 100 metrov od budovy síce nezaparkujete a vnútri to vyzerá ako v krízovom centre pre obete hurikánu Katrina - stoličky navŕšené na kopách, úraduje sa provizórne v zasadačke - ale všetko bez problémov funguje, akoby to ani nebol slovenský štátny úrad. Mária Machová na hrad!

  • 29. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 856x
  • 24
Politická inovácia

Tomáš Bella

Politická inovácia

Dnes som narazil na prvý predvolebný plagát a hneď niečo originálne: kampaň za náhodný výber poslancov! (ak som to správne pochopil...) Záujemcovia hláste sa na mocludu@zoznam.sk... aj keď... to už asi nebude náhodné, nie? :-) Takže sa nehláste, len trpezlivo čakajte.

  • 15. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 807x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu