reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

reklama

Technológie a my

Robte niečo užitočné, aj keď sa flákate

Tomáš Bella

Robte niečo užitočné, aj keď sa flákate

Vždy som mal rád projekty ako SETI či Google Compute, ktoré umožňujú, aby váš počítač pracoval na niečom užitočnom - trebárs hľadal liek proti AIDS alebo mimozemšťanov - keď nie je jeho výpočtová kapacita naplno využitá. Po dni zabitom odpovedaním na e-maily, presúvaním sa z miesta na miesto či opravou záchodu v kúpelni mi totiž umožňuje povedať si - možno som ja dnes nič užitočné nespravil, ale môj počítač áno.

  • 20. nov 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 126x
  • 9
Marketing podľa Telecomu, časť II.

Tomáš Bella

Marketing podľa Telecomu, časť II.

Pred týždňom som písal o tom, ako mi Telecom zaujímavým spôsobom ponúka služby, ktoré mi potom nechce predať. Dnes Telecom zareagoval - zazvonil mi telefón, operátorka sa mi ospravedlnila za omyl a ako odškodnenie mi ponúkla, že sa môžem predsa len stať členom MaxKlubu, aj keď podmienky nespĺňam.

  • 12. nov 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 395x
  • 0
Google je proti násiliu, politici sú výnimka

Tomáš Bella

Google je proti násiliu, politici sú výnimka

Google minulý týždeň prvýkrát zverejnil oficiálne pravidlá inzercie na svojich stránkach. Zaujímavé je, že Google napríklad zakazuje "propagáciu násilia" voči akejkoľvek skupine osôb, najmä na základe ich spoločnej rasy, vierovyznania, pohlavia, veku, sexuálnej orientácie, atď. Pravidlo "nepropagovať násilie" má jedinú výnimku - je ňou (kritika) "kandidátov na verejný úrad, politických strán a štátnych úradníkov". Škoda nevyužiť, všakže.

  • 9. nov 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 245x
  • 3
DSL v ďalších dvoch mestách

Tomáš Bella

DSL v ďalších dvoch mestách

Rýchly internet cez DSL si môžu objednávať už aj obyvatelia Banskej Štiavnice a Detvy, informoval pred chvíľou Slovak Telecom vo svojej tlačovej správe. Okrem týchto dvoch miest pribudli na mapu pokrytia aj dve dediny v okrese Senec: Miloslavov a Nová Dedinka. DSL je tak momentálne dostupné v 83 mestách a obciach, ich zoznam nájdete na tejto stránke, kde si môžete overiť aj dostupnosť pre konkrétne telefónne číslo. Ku včerajšiemu dňu DSL využívalo na Slovensku 29-tisíc ľudí.

  • 8. nov 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 665x
  • 0
Pohreb zdrojáku

Tomáš Bella

Pohreb zdrojáku

Čo s počítačovým programom, ktorý už doslúžil a nahradil ho novší? Vystrojte mu pohreb. Vo firme LexisNexis je to už mnoho rokov bežná prax, píše agentúra AP - zdrojové kódy programov odchádzajúcich do dôchodku sa vytlačia na papier a riadne pochovajú. "Niektoré programy zomrú s gráciou, iné musíme zavraždiť," uviedol zamestnanec firmy Doug Perseghetti na margo softvéru, ktorý musí odísť zo sveta, pretože nefungoval poriadne.

  • 5. nov 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 000x
  • 0
reklama
Direct marketing podľa Slovak Telecomu

Tomáš Bella

Direct marketing podľa Slovak Telecomu

Od augusta som zákazníkom Slovak Telecomu a tak si už niekoľko mesiacov môžem dopriať potešenie čítať ich propagačné materiály doručované priamo do mojej schránky. Posledným bol časopis MaxMagazín spolu s osobným listom. "Vážený pán Bella", písalo sa v ňom, " ...ponúkame vám možnosť stať sa členom max klubu a získať tieto výhody....".Nespĺňal som však základnú podmienku na členstvo v klube - nebol som zákazníkom Telecomu šesť mesiacov. Prečo mi teda, dopekla, kartu ponúkajú?

  • 5. nov 2004
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 618x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu