Už niekoľko týždňov všetci na Slovensku vedia, že pod dôchodkom si netreba predstaviť nervóznych starčekov, ktorí sa každé ráno v autobusoch nadávajúc na mládež prepravia autobusmi do supermarketov a tam skupujú tovar po záruke, ale mladistvo vyzerajúcich pobláznených päťdesiatnikov, ktorí skáču z padáku a tešia sa z neuveriteľne roztomilých vnúčat v rozkvitnutej záhrade za svojím čerstvo omietnutým domom.Odborníci radia, že spoločnosť, ktorá bude spravovať naše celoživotné úspory, nemáme vyberať podľa reklamy. Podľa čoho teda? Rozhodol som sa spraviť jednoduchý test - navštívil som webové stránky všetkých Dôchodcovských správcovských spoločností a pokúsil som sa zistiť, či sa ma niektorá z nich snaží získať aj niečím iným, ako bezduchým opakovaním klišéovitých farebných obrázkov štastného dôchodku.