reklama

Ako som obťažoval neznáme ženy

Včera som mal telefont, na mobil.Ja: Prosm?Neznma žena: Kto je tam?Potichu som sa zasmial, hneď mi totiž napadlo, že mi asi vol niekto z Nigrie.Ja: A koho volte?Žena: Vy sa mi predstavte!Hm, to bude srandovn rozhovor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Ja: Prepáčte, ale vy mi voláte, tak by ste sa mali vy predstaviť.
Žena: VY mi neustále voláte!
Ja: O tom neviem. Prečo by som vám volal?
Žena: Našla som si zmeškaný hovor z vášho čísla! kričí na mňa. Dnes o pol deviatej ráno !
Jej hlas nemal ten bežný tón " som vyťažená žena, mám kopu zmeškaných hovorov a občas si nepamätám, s kým som už hovorila, tak prepáčte ", ale skôr " neznášam všetkých ľudí a najmä tých, ktorí mi volajú na mobil " - vďaka tomu som hneď spoznal, že hlas určite nepatrí nikomu, koho poznám, alebo komu by som kedykoľvek túžil len tak telefonovať. Okrem toho, o pol deviatej ráno sa ešte len zobúdzam, ale určite nikomu netelefonujem.
Ja: Prepáčte, ale ja som vám naozaj nevolal.
Žena: Tak ste niekomu požičali telefón!!
Ja: Nie, nikomu som nepožičal telefón (určite nie v čase, keď som ešte v posteli.)
Žena: Tak ako je to možné, že mi stále voláte? stále kričí.

Začínam špekulovať: asi si pomýlila číslo, alebo jej niekto jednoducho volal tak, že dokázal zmeniť číslo volajúceho. Neviem síce, ako sa to robí, ale nie som ani tak úplne presvedčený, že sa to nedá.
Ja: Musel vám volať niekto iný. Teoreticky je možné, že volajúci zmení číslo, ktoré sa vám zobrazí na displeji, technicky sa to zrejme dá zrealizovať."
Pokus o racionálnu argumentáciu bol úspešný a neznámej táto veta stačila na to, aby si konečne urobila presný obraz o situácii. Svojej kamarátke stojacej vedľa ho promptne tlmočila: " Je to nejaký chuj!"
Zdalo sa mi, že tým je celá vec uspokojivo vysvetlená, a keďže v televízii práve bežali Simpsonovci, bez ďalších zbytočných rečí som zavesil.

O hodinku sa ale telefonát opakoval
Žena: Kto tam je?!
Hm, myslel som si, že po poslednej vete z prvého telefonátu v tom už má jasno.
Ja: A kto je tam?
Žena, zasa nazúrená: Prečo stále voláte mne aj mojej kolegyni do firmy?!!
Stručne som zopakoval, že ja som to nebol, a pre istotu aj znova ponúkol možné vysvetlenie, ale zasa nič.
Žena: Kto ste?
Nechcelo sa mi predstavovať sa niekomu, kto mi už vymyslel aj prezývku, ale chcel som preukázať dobrú vôľu - trpezlivo vysvetľujem, že toto je firemný mobil, nemám dôvod z neho komukoľvek volať a obťažovať neznáme ženy v neznámych firmách.
Žena zbystrí pozornosť: Aká firma?!
Petit Press, vravím, taký som ja dobrák. A vy by ste mi mohli povedať, akú firmu ja údajne obťažujem?
Tentokrát však stihla zložiť ona - sme si teda 1:1.
Dnes sa ešte neozvala, asi jej zavolám.

Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu