Slovo o tlačových správach

Autor: Tomáš Bella | 9.4.2007 o 19:44 | Karma článku: 9,25 | Prečítané:  4723x

Boli časy, keď mi PR agentúry posielali jednu-dve tlačové správy denne a ja som správy otváral. To bolo niekedy v roku 2000.

Potom začali chodiť desiatky správ denne a ja som ich prestal otvárať a začal kvôli nízkemu signal-to-noise ratiu len automaticky zmazávať.

A potom prišiel Gmail a niekoho to napadlo. Zlomyseľní novinári začali označovať otravné tlačové správy ako spam a tak máme dnes systém, kde každý vyhráva.

Klienti si objedná tlačovú správu. PR agentúra ju napíše, klient dá niekoľko ostrých pripomienok k jediným dvom vetám, ktoré nesú nejakú informáciu, agentúra ich vymaže. A pošle správu novinárom. Mne Gmail automaticky správu označí ako spam a vymaže bez toho, aby som ju čo i len raz zahliadol.

Novinár je spokojný, nikto ho neotravuje nezmyselnými textami.

Agentúra je spokojná, lebo dostala zaplatené a novinári jej už nenadávajú, že im posiela hlúposti.

Klient je, ehm, povedzme že spokojný, lebo videl svoje meno v tlačovej správe.

Ekonomika rastie :)

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Techniku zo základne v Dolnej Krupej žiada ministerstvo vrátiť

Čo robia Noční vlci v Dolnej Krupej.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: V RTVS môže byť ohrozené vysielanie správ

Ľudia v spravodajstve končia, spor o verejnoprávnosť pokračuje.

ČESKÝ ZÁPISNÍK

Zbohom, Praha. Hľadá sa nová Krnáčová

Primátorka prichádzala s nádejou na zmenu. Odchádza ponížená.


Už ste čítali?