reklama

Slovo o tlačových správach

Boli časy, keď mi PR agentúry posielali jednu-dve tlačové správy denne a ja som správy otváral. To bolo niekedy v roku 2000.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Potom začali chodiť desiatky správ denne a ja som ich prestal otvárať a začal kvôli nízkemu signal-to-noise ratiu len automaticky zmazávať.

A potom prišiel Gmail a niekoho to napadlo. Zlomyseľní novinári začali označovať otravné tlačové správy ako spam a tak máme dnes systém, kde každý vyhráva.

Klienti si objedná tlačovú správu. PR agentúra ju napíše, klient dá niekoľko ostrých pripomienok k jediným dvom vetám, ktoré nesú nejakú informáciu, agentúra ich vymaže. A pošle správu novinárom. Mne Gmail automaticky správu označí ako spam a vymaže bez toho, aby som ju čo i len raz zahliadol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Novinár je spokojný, nikto ho neotravuje nezmyselnými textami.

Agentúraje spokojná, lebo dostala zaplatené a novinári jej už nenadávajú, že imposiela hlúposti.

Klient je, ehm, povedzme že spokojný, lebo videlsvoje meno v tlačovej správe.

Ekonomika rastie :)

Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu