Slovo o tlačových správach

Autor: Tomáš Bella | 9.4.2007 o 19:44 | Karma článku: 9,25 | Prečítané:  4708x

Boli časy, keď mi PR agentúry posielali jednu-dve tlačové správy denne a ja som správy otváral. To bolo niekedy v roku 2000.

Potom začali chodiť desiatky správ denne a ja som ich prestal otvárať a začal kvôli nízkemu signal-to-noise ratiu len automaticky zmazávať.

A potom prišiel Gmail a niekoho to napadlo. Zlomyseľní novinári začali označovať otravné tlačové správy ako spam a tak máme dnes systém, kde každý vyhráva.

Klienti si objedná tlačovú správu. PR agentúra ju napíše, klient dá niekoľko ostrých pripomienok k jediným dvom vetám, ktoré nesú nejakú informáciu, agentúra ich vymaže. A pošle správu novinárom. Mne Gmail automaticky správu označí ako spam a vymaže bez toho, aby som ju čo i len raz zahliadol.

Novinár je spokojný, nikto ho neotravuje nezmyselnými textami.

Agentúra je spokojná, lebo dostala zaplatené a novinári jej už nenadávajú, že im posiela hlúposti.

Klient je, ehm, povedzme že spokojný, lebo videl svoje meno v tlačovej správe.

Ekonomika rastie :)

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Stačilo by, keby sa nekradlo. Základy politického hochštaplerstva

Iste, politici ani zajtra neprestanú nepoctivo zavádzať, ale aspoň by sme im to nemali uľahčovať.

KULTÚRA

Prečo maďarský sranda pre slovenský koňha nechce vyčpieť

V žánrovej vernosti niet čo Susedom vytknúť.

DOMOV

Po streľbe v petržalskom paneláku zostali dvaja mŕtvi

Na chodbe tam našli telo ženy a muža, na mieste našli dieťa.


Už ste čítali?