reklama

Milá Slovenská pošta. Skrachuj už konečne.

Dostal som list do vlastných rúk. Vlastne nie list, len oznámenie o tom, že som dostal list. Tak som sa vybral na poštu do Karlovej Vsi, dnes o druhej poobede. Zásielky tu ešte nemáme, poštárky sa ešte nevrátili. Skúste tak po piatej. Fair enough. Prišiel som pred siedmou. Tento list vám nedáme. Nemáte totiž doručenku, ale len oznámenie o zásielke. Zajtra sa vám ju preto ešte raz pokúsime doručiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (151)

"Zajtra tu ale nebudem, ani ďalšie dni. Som tu, tak mi ho dajte teraz."

"Nemôžem vám ho dať. Je to úradný list a ten sa musíme pokúsiť doručiť dvakrát."

"Nemusíte sa mi ho pokúšať doručiť. Prišiel som sám, aby ste mi ho mohli dať a poštárka si ušetrí ďalšiu cestu."

"Nemôžeme. Dôležité listy sa musíme pokúšať doručiť dvakrát. Skúste sa zastaviť zajtra večer."

Ak pošlete normálny list, poštárka mi ho hodí do schránky. Ak je dôležitý, pošlete ho doporučene a ak nebudem doma, môžem si poň ísť na poštu. Ak je list SUPER dôležitý, nepomôže mi ani keď poň pôjdem na poštu - pošta ma jednoducho bude navštevovať doma v čase, keď tam nie som, a hádzať mi do schránky oznámenia, že som tam nebol, ale že sa ani nemusím unúvať chodiť na poštu po list, pretože mi ho aj tak nevydajú - až TAKÝ urgentný je!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Som tu na pošte, aj list tu je na pošte, prečo mi ho preboha nemôžete dať?"

"Ja ho nemám. Môj problém to nie je."

"A zdá sa vám to logický systém, že list je až taký súrny, že ho odmietate vydať aj jeho adresátovi, aj keď tu list fyzicky máte, a budete sa ho pokúšať doručiť, aj keď vám priamo hovorím, že zasa zbytočne?"

"To nie je môj problém."

Vlastne fakt. Momentálne len môj :).

Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu