reklama

Policajná akcia

Predbiehanie cez plnú čiaru znie dosť blbo, uznávam. Vlastne som ani nebol v protismere, iba v strednom odbočovacom pruhu, akurát že som neodbočil, ale predbehol. A zjavne mi to včera na tom romantickom mieste medzi Popradom a Prešovom nenapadlo ako prvému, pretože za zákrutou už pekne čakali s kamerou a plácačkou. Páči sa mi ohľaduplnosť policajta - dobrý deň, pán vodič, cestná kontrola. Celú minútu ma nechal v nádeji, že ma vlastne zastavili úplne náhodou... Ale nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

"Dôvodom, prečo som vás zastavil, bolo vaše predbiehanie, pán vodič!"
Niet sa o čom hádať, predbiehal som blbo, uznávam chybu. Púšťam chodcov na prechodom aj autá z vedľajšej cesty, vždy som pripútaný. Mimo obce aj 120, ale v obci maximálne 70. Cez plnú čiaru nepredbieham, ak fakt nemusím :). Ale víkendová cesta na východ mala 1200 km a za volantom by som zaspal, keby som nemal predbiehať! Okrem toho, posledná dovolenka v Taliansku ma úplne pokazila a na predbiehaní cez odbočovací pruh sa mi zrazu nezdá vôbec nič čudné. Sakra.

"Za takýto priestupok môže byť udelená pokuta dvetisíc korún, tak ako to vyriešime?"
"Je to moja prvá pokuta, tak by to mohlo byť aj menej?" navrhujem taktne a veľkoryso ignorujem možnú ponuku na "iné riešenie".
"Dobre, tak za tisíc," vraví policajt a zdá sa, že ho to začína mrzieť viac ako mňa.
"Musíte si dávať väčší pozor, pán vodič. Máme teraz akciu, tak jazdite opatrne."

Keď majú akciu v Kenvele, tak dostanem dve bundy za cenu jednej. V Carrefoure tretiu bagetu, ak si kúpim dve rovnaké. A policajná akcia? O ďalších 300 kilometrov ma síce naozaj zastavia ešte raz, ale žiadna odmena vernému zákazníkovi, žiaden darček pre radosť, len sprostá policajná šikana a znova predvádzanie všetkých dokladov, aj keď tentokrát už bez pokuty.

Je fajn, že policajti robia akcie, ale v marketingu sa ešte majú čo učiť.

POLICAJNÁ AKCIA!
- Ak trikrát za jediný mesiac mesiac prekročíte povolenú rýchlosť, máte parkovanie na mieste pre invalidov na pol roka zdarma.

POLICAJNÁ AKCIA!
- Pri odhalení viac než dvoch promile alkoholu v krvi vám odpustíme pokutu za to, že ste sa pred jazdou nepripútali.

POLICAJNÁ AKCIA!
- Kto za mesiac zaplatí na pokutách najviac, vyhráva novučičké auto Ford Focus!

POLICAJNÁ AKCIA!
- Dvanájsť najsympatickejších vodičov podľa fotografií z radarov postúpi do finále súťaže Miss Vodič, kde budú súťažiť o ročný prístup na frekvencie policajných vysielačiek. Neúspešní finalisti získajú farebnú mapku stacionárnych radarov.


Nároku na honorár za nápady sa vzdávam v prospech štátneho rozpočtu

Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu