reklama

Ako dovolenkovať zadarmo

Včera mi vo víkendovej prílohe SME vyšla dvojstrana o kluboch, ktoré umožňujú zohnať si ubytovanie pri cestách do zahraničia zadarmo (je tam aj krátky kúsok o mojej vlastnej minuloročnej dovolenke). Odkazy na konkrétne cestovateľké stránky nájdete na konci článku, ja mám najradšej HospitalityClub.org kvôli podrobným profilom a veľkému množstvo členov - na tejto stránke som dokonca aj jediným oficiálnym "dobrovoľníkom" pre Slovensko, vďaka čomu mám to potešenie občas odpovedať na e-maily zo zahraničia žiadajúce informácie, či už na Slovensku máme elektrinu a či je nutné chodiť tu po ulici so zbraňou :-). Ak uvažujete toto leto o cestovaní s batohom po svete, možno pre vás bude článok užitočný. So šéfom slovenského Servasu Imrichom Bertókom som sa kvôli tomuto článku stretol v septembri 2004 - krátko po tom sme spustili projekt blogov a ten ma okamžite zbavil všetkých voľných časových kapacít, ktoré by som mohol využiť pre písanie kdekoľvek inde, ako do mojej prílohy Počítače. Trvalo mi teda presne 9 mesiacov, kým sa mi podarilo začatý článok dokončiť - dúfam, že je to znamenie, že môj život sa už pomaly začína vracať do normálu :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu