Ako spoznáte, že vašej PR agentúre platíte priveľa?

Autor: Tomáš Bella | 23.7.2007 o 11:25 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  8077x

1. Tlačovú správu do konkrétneho média posiela v piatich kópiách a do zoznamu pridá aj novinárov, ktorí už rok v novinách nepracujú. 2. Novinárov z denníkov PR manažérka oslovuje slovami "by som sa rada opytala ci by bolo mozne do Vasho casopisu zaradit clanok". 3. Veľkému denníku PR pracovníčka ponúka, že článok už redaktori nemusia písať, pretože ho pripravila sama. 4. Bez vyžiadania posiela v maili aj množstvo fotiek (tlačiareň spredu, tlačiareň trochu z boku, tlačiareň zozadu...) 5. To všetko dokáže agentúra v jednej správe. A dnešným víťazom sa stáva... agentúra MMD a spoločnosť Samsung!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Zsuzsová bola aj pri podpisovej akcii, ktorá mohla pomôcť Kočnerovi vstúpiť do politiky

Vstup do politiky ohlásil kontroverzný podnikateľ vlani v lete. O mesiac neskôr začal jeho kamarát Tóth zbierať podpisy pre svoju stranu.

Dobré ráno

Dobré ráno: Zúri v Smere občianska vojna?

Hovorí sa o napätí medzi premiérom a šéfom strany Smer.

Zdenko Krajčír

Dôchodkový strop je nezmysel. Existuje aj rozumné riešenie

Súčasný návrh je v rozpore s dlhodobou udržateľnosťou verejných financií.


Už ste čítali?