Ako spoznáte, že vašej PR agentúre platíte priveľa?

Autor: Tomáš Bella | 23.7.2007 o 11:25 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  7824x

1. Tlačovú správu do konkrétneho média posiela v piatich kópiách a do zoznamu pridá aj novinárov, ktorí už rok v novinách nepracujú. 2. Novinárov z denníkov PR manažérka oslovuje slovami "by som sa rada opytala ci by bolo mozne do Vasho casopisu zaradit clanok". 3. Veľkému denníku PR pracovníčka ponúka, že článok už redaktori nemusia písať, pretože ho pripravila sama. 4. Bez vyžiadania posiela v maili aj množstvo fotiek (tlačiareň spredu, tlačiareň trochu z boku, tlačiareň zozadu...) 5. To všetko dokáže agentúra v jednej správe. A dnešným víťazom sa stáva... agentúra MMD a spoločnosť Samsung!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Opustili stranu, prešli do inej. Prečo niektorí poslanci menia stranícke tričká

Nebolo by správne, ak by strana mohla kontrolovať, ako jej poslanec vykonáva mandát, hovorí politológ Pavol Baboš.

PODCAST DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Koľko máme na Slovensku nezávislých poslancov a kto to je

Nezávislý neznamená neplatný.

Stĺpček Jakuba Fila

Nikto by nechcel byť od júla v koži Kalavskej

Žiadna čiastková motivácia nebude fungovať pre vyhoreného lekára.


Už ste čítali?