Ako spoznáte, že vašej PR agentúre platíte priveľa?

Autor: Tomáš Bella | 23.7.2007 o 11:25 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  8083x

1. Tlačovú správu do konkrétneho média posiela v piatich kópiách a do zoznamu pridá aj novinárov, ktorí už rok v novinách nepracujú. 2. Novinárov z denníkov PR manažérka oslovuje slovami "by som sa rada opytala ci by bolo mozne do Vasho casopisu zaradit clanok". 3. Veľkému denníku PR pracovníčka ponúka, že článok už redaktori nemusia písať, pretože ho pripravila sama. 4. Bez vyžiadania posiela v maili aj množstvo fotiek (tlačiareň spredu, tlačiareň trochu z boku, tlačiareň zozadu...) 5. To všetko dokáže agentúra v jednej správe. A dnešným víťazom sa stáva... agentúra MMD a spoločnosť Samsung!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Siekelovci sa stiahli. La Casa de Slota prešla k právnikovi z kauzy emisie

Firma, ktorá vilu vlastní, dlhuje Trabelssiemu.

Stĺpček šéfredaktorky

Nech hanba po hlasovaní o kandidatúre Fica nie je kolektívna

Fico nie je jediným problémom voľby.

DOMOV

Voľba ústavných sudcov: Pozrite si možné scenáre vývoja (video)

Čo všetko sa môže v parlamente odohrať v utorok?


Už ste čítali?