Ako spoznáte, že vašej PR agentúre platíte priveľa?

Autor: Tomáš Bella | 23.7.2007 o 11:25 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  7798x

1. Tlačovú správu do konkrétneho média posiela v piatich kópiách a do zoznamu pridá aj novinárov, ktorí už rok v novinách nepracujú. 2. Novinárov z denníkov PR manažérka oslovuje slovami "by som sa rada opytala ci by bolo mozne do Vasho casopisu zaradit clanok". 3. Veľkému denníku PR pracovníčka ponúka, že článok už redaktori nemusia písať, pretože ho pripravila sama. 4. Bez vyžiadania posiela v maili aj množstvo fotiek (tlačiareň spredu, tlačiareň trochu z boku, tlačiareň zozadu...) 5. To všetko dokáže agentúra v jednej správe. A dnešným víťazom sa stáva... agentúra MMD a spoločnosť Samsung!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Prečo Slováci nechcú prísť na MS? Na vine nie sú hráči, tvrdí Staňa

Hokejová reprezentácia nemá pred majstrovstvami sveta ani jedného hráča z NHL.

DOMOV

Bašternákov majetok nie je podozrivý, rozhodla prokuratúra

Spis vrátili finančnej polícii, majetok zatiaľ nebudú preverovať.

SVET

Populisti majú ďaleko od porážky. Francúzsku hrozí katastrofa

Macron stále nemá víťazstvo vo voľbách isté.


Už ste čítali?