Ako spoznáte, že vašej PR agentúre platíte priveľa?

Autor: Tomáš Bella | 23.7.2007 o 11:25 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  8098x

1. Tlačovú správu do konkrétneho média posiela v piatich kópiách a do zoznamu pridá aj novinárov, ktorí už rok v novinách nepracujú. 2. Novinárov z denníkov PR manažérka oslovuje slovami "by som sa rada opytala ci by bolo mozne do Vasho casopisu zaradit clanok". 3. Veľkému denníku PR pracovníčka ponúka, že článok už redaktori nemusia písať, pretože ho pripravila sama. 4. Bez vyžiadania posiela v maili aj množstvo fotiek (tlačiareň spredu, tlačiareň trochu z boku, tlačiareň zozadu...) 5. To všetko dokáže agentúra v jednej správe. A dnešným víťazom sa stáva... agentúra MMD a spoločnosť Samsung!

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Autorská strana Petra Šabatu

Chvála Igora Matoviča - podmienená, ale chvála

Ako zvládol prvé týždne vo funkcii premiér a jeho koaličný tím, je vlastne zázrak.

Cynická obluda

Kaliňákovitejší, než Kaliňák

Podľa ministra vnútra môže štát urobiť repatriantom v štátnej karanténe čo len chce, lebo si neupratali plechovku od piva.


Už ste čítali?