reklama

Ako presvedčiť SPP, že nie som ich zákazník?

Predchádzajúci majitelia nášho bytu dali už pred mnohými rokmi, pri jeho prestavbe, odpojiť plynovú prípojku. V našom byte sa nenachádza žiaden spotrebič, ktorý by bol schopný fungovať na plyn. Ani jeden. Skrátka: plyn nemáme. Ale skúste to vysvetliť plynárom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Keď prišli prvýkrát, snažil som sa im to slušne vysvetliť. Nie, naozaj plyn nemáme. Odpojený. Fakticky.

Museli sa o tom sami presvedčiť. Vpustil som ich do bytu, úplne neznámych ľudí zastupujúcich firmu, s ktorou som NIKDY nemal žiaden vzrah, oni si skontrolovali plynový merač, pokývali hlavami, poznačili si: vážne, odpojené!

Človek by si povedal, že raz bude stačiť, ale nie. Všeobecné výzvy na nahlásenie stavu plynomeru som ignoroval a tak plynári začali v úplne nevhodnom čase zvoniť a búchať na dvere.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom prišla obsielka, pekne aj s vyplneným mojim menom - nahláste stav, ale už aj!

Obrázok blogu
Obrázok blogu

(Ozaj, je vrcholom serióznosti rukou preškrtnúť číslo, kam sa má stav hlásiť, a dopísať tam akúsi anonymnú e-mailovú schránku - kto by netúžil posielať údaje o svojej domácnosti kamsi na náhodnú adresu do Ameriky? Ale to len tak na okraj.)

Človek by čakal, že keď už je pre SPP problém napísať si zoznam zákazníkov do počítača (aspoň v Notepade) a vybaviť ním svojich zamestnancov skôr, než sa budú snažiť inkasovať za služby len tak od náhodných okoloidúcich, tak si to, čo ja viem, poznačia aspoň niekde na papierik: Fero aj Jano od nás plyn berú, ale Tomáš nie, tak tomu nič nefakturovať! Čo s tým? Napadajú mi dve veci:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

1. Ak budem chodiť búchať na dvere náhodných zamestnancov plynární a budem sa dožadovať vstupu do bytu s tým, že potrebujem skontrolovať, či náhodou neodoberajú SME, a ak áno, koľko kusov - vpustia ma?

2. Ak na návratke nahlásim dostatočne nízky stav plynomeru, vráti mi SPP preplatok?

Tomáš Bella

Tomáš Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Osobná stránka: about.me/tomas.bellaSkúste aj môj blog 1vetou.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSurfujemTechnológie a myZábavaMédiáStalo sa, napísalo saSpoločnosťPostrehyFotoSúkromnéO blogoch

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu